Google+

SimCity Update 2.0 Release

dinsdag, mei 7, 2013 - 02:04

Afgelopen maand heeft het SimCity team een nieuwe patch uitgebracht voor SimCity. Tot nu toe nog geen kans gehad om hierover de posten. Dus dan doen we nu maar even.

 

Burgemeesters, we hebben een update voor jullie. Sterker nog: dit is een update over onze volgende update – maandag 22 april, om 22:00 uur is update 2.0 vrijgeven, met daarin een aantal belangrijke bugfixes en verbeteringen. Hier volgt de volledige lijst met aanpassingen:

Wat is nieuw

Burgemeestersvilla: Burgemeesters zullen nu in een chic vervoersmiddel naar het werk gaan. Burgemeesters kunnen de helikopter nemen, of een limo, of een sportwagen – indien de modules aanwezig zijn.
Spelinfo: Deze kleuren worden nu ook bijgewerkt als de kleuren op ‘kleurenblind’ zijn afgesteld
Gegevenskaart: gegevenskaarten laten nu ook de gefilterde kleuren zien als er een kleurenfilter is ingesteld (tenzij ‘kleurenblind’ is ingesteld)
Fixes and Updates

Steden die niet worden verwerkt: Er waren enkele problemen bij het verwerken van steden, waarvan de meeste nu zijn opgelost. We werken nog steeds aan dit probleem.
Regio Filters: Beschikbare steden staan nu bovenaan.
Uitnodigingen: Uitnodigingen voor een regio worden nu sneller verzonden en ontvangen.
Toerisme: De onverklaarbare schommelingen in toeristen zijn nu opgelost. Toeristenaantallen worden nu beter bijgehouden.
Cruiseschepen werken effectiever en brengen toeristen met gemiddelde en hoge inkomens naar kuststeden.
Nieuwe toeristen betreden een stad zodra vertrekkende toeristen treinstations, busdepots of cruisehavens hebben bereikt. Ze wachten niet meer tot die toeristen de stad hebben verlaten.
Door deze aanpassing wordt de downtime van toeristische gebouwen verkort.
Casino's: Casino’s zijn aangepast zodat gokken meer winst oplevert. Om dit te bewerkstelligen, moeten spelers hun bestaande casino’s platgooien en vervangen.
De grotere casino’s trekken nu meer toeristen naar de stad zodat ze vol blijven.
Om van deze verandering gebruik te kunnen maken, moeten bestaande casino’s vervangen worden.
Meer Casino's: Een verhoogde limiet op modules van SciFi-casino’s en Chique Casino’s tot 6 modules.
Regiospel: Failliete steden kunnen nu ook geldgeschenken ontvangen.
Onderwijs: Schoolbussen blijven niet meer staan bij de middelbare school. Bestaande scholen zullen automatisch worden aangepast.
Onderwijs: Schoolbussen pikten leerlingen op in naastgelegen steden die geen bushaltes hadden.
Onderwijs: De regionale hoeveelheid leerlingen en studenten wordt nauwkeuriger gevolgd.
Onderwijs: Kinderen die bij de schoolbushalte uitstapten, werden naar het dichtstbijzijnde voetpad geteleporteerd, maar lopen nu gelijk naar de school.
Onderwijs: De universiteitsvleugels leveren nu de juiste bonus op.
Recycling: Het recyclingcentrum stopte soms met werken, maar dat is nu verholpen. Recyclingdiensten doen nu ook andere steden aan.
Luchtvervuiling: Luchtvervuiling kwam soms uit het niets, maar dat is nu veranderd. Je regionale luchtvervuiling werd ook twee keer bestraft.
Brandweer: Brandweerwagens klonteren niet meer samen en reageren efficiënter op branden.
Water: Waterpompen kunnen nu in een grotere straal water uit rivieren pompen zodat ze meer gebruik maken van het grondwater van een stad.
Rampen: Afkoelperiodes voor willekeurige rampen: sommige spelers werden om de haverklap getroffen door rampen. Er is nu een bepaalde periode waarin er geen willekeurige rampen zullen plaatsvinden.
Handel: Handelspoorten stopten plotseling met verschepen: dit is nu verholpen.
Openbaar vervoer: Trams en bussen gaan eerst naar drukke haltes.
Openbaar vervoer: Een stad met bewoners en openbaar vervoer zal nu de juiste hoeveelheden arbeiders en winkelaars naar naburige steden sturen.
Openbaar vervoer: Openbaar vervoer dat vastzit in een bepaalde cyclus gaat nu naar een garage en haalt geen andere Sims meer op.
Het openbaar vervoer zal na de update automatisch aangepast worden. Als de speler de aanpassingen wil forceren, moeten de betreffende haltes worden uitgezet. Wacht vervolgens een paar uur en zet ze dan weer aan.
Openbaar vervoer: Er komen nu minder bussen van naburige steden naar je stad en ze zullen eerst plaatselijke passagiers oppikken.
Inwonersaantallen: Steden met alleen woonwijken zijn niet meer mogelijk.
Gebouwen kunnen geen hogere dichtheid bereiken als ze geen elektriciteit of water hebben.
De hoeveelheid geluk die wordt verkregen met lage belastingen, politie, brandweer en gezondheidszorg is verlaagd.
In sommige gevallen kwamen gebouwen niet leeg te staan terwijl dat wel moest.
Woningen met een hoge dichtheid kunnen nu ook leeg komen te staan als de inwoners niet genoeg geld hebben.
Het geluk dat lage belastingen opleveren, wordt niet elke keer verdubbeld.
Het verlies van geluk bij werkloosheid heeft meer impact.
Budgets: Er was een bug waarbij systemen zoals de brandweer, leegstand, afval en riolering niet meer werden ingeschakeld terwijl dit wel moest. Dit is verholpen.
Geluid: Audio stopte na het aanmaken van een grote stad of er klonken alleen spookgeluiden in een stad.
Slopen: Er traden problemen op als spelers gebouwen platgooide die dienstwagens, bezorgwagens of andere dragers in de stad/regio hadden. De dragers raakten de weg kwijt en dit werd niet hersteld als er nieuwe gebouwen van dat type werden geplaatst. Dit is nu verholpen.
Dit is onze eerste grote update en we willen jullie er daarom op wijzen dat de servers ongeveer twee uur onbereikbaar zullen zijn om de aanpassingen door te voeren. Er is eigenlijk geen perfect tijdstip om dit te doen, maar als we naar de drukste speelmomenten kijken, hebben we besloten dat 22:00 uur het beste tijdstip is om de aanpassingen door te voeren. Zoals je aan de bovenstaande lijst kunt zien, is het 't wachten meer dan waard.

Dank jullie wel, burgemeesters!

Advertentie

Nieuwsarchief

Mastodon - Mastodon