Google+

Nieuws

23 sep 2016 - 21:44

De Sims Studio zal over ongeveer 15 minuten De Sims 4: Stedelijk Leven gaan livestreamen!

Volgens SimGuruJM gaan ze vooral focussen op penthouses en appartementen in deze livestream:

20 sep 2016 - 19:49

Bekijk je liever de trailer met Nederlandse ondertiteling? Klik dan hier!

Ervaar de charme en uitdagingen die bij het bezitten van je allereerste appartement horen en werk jezelf omhoog naar het penthouse van je Sims' dromen.

De Sims Studio heeft een nieuwe trailer van De Sims 4: Stedelijk Leven gepubliceerd, evenals een nieuwe Producerblog van SimGuruGrant: 9 Ways Apartments in The Sims 4 City Living Are Different (and Awesome!)

Hier zijn twee nieuwe screenshots van het blog:

The Sims 4: City Living screenshot

The Sims 4: City Living screenshot

Ik heb zoveel zin in dit pakket! Ik denk dat dit mijn favoriete uitbreiding tot nu toe is! :D

Wat vinden jullie ervan? Kom ook eens langs op ons forum om erover te praten!

13 sep 2016 - 22:30

Kijk deze coole Stedelijk Leven render dan! Ik vind 'm echt hartstikke gaaf!

13 sep 2016 - 20:00

Een woord... APPARTEMENTEN!

Jimmy Fallon excited

Jenna Marbles excited

cops dancing excited

Rachel Friends excited

Oh en ik heb wel door wat jullie hebben gedaan hoor EA... San Myshuno hehe.

San Francisco

San Francisco

Squeeeeeee!

12 sep 2016 - 21:36

ConcernedApe heeft weer een update gepost over versie 1.1!

Hi everyone!

It’s been a wild weekend for me. I had a booth at PAX West… my first time ever going to a convention, let alone exhibiting at one! It was really amazing to meet so many people who appreciate Stardew Valley. The vast number of positive interactions I had is hard for me to comprehend, and when I start to think about it I get really emotional. I am very grateful to have met you all.

Some highlights of the convention:

  • All the people doing Stardew Valley themed cosplay! I met Abigails, Emilys, Gunther, Shane, Sebastian, Leah, Jas, Maru, and several people who were dressed as their own in-game characters! One person had a locket with a picture of Sebastian in it. Another came with a fiberglass rod. Sebastian gifted me a potato! Very fun.
  • People who brought me their Stardew Valley art, home-made jelly, and gave me hugs.
  • Funny Stardew stories, like the guy who found a catfish in the trash can after his friend spent many hours fishing for one. Also the guy who listens to the soundtrack while doing yoga, and all the people who expressed their interest in marrying Pam.
  • People’s personal & heartwarming stories about how the game helped them get through tough times. Thanks so much for sharing with me.

At PAX, I had one of the new features of version 1.1 available to demo, and I’d like to tell you all a little more about it.

When starting a new character in version 1.1, you’ll be able to choose from five different farm maps (including the original map). Each map is based on a different skill, and includes unique gameplay opportunities that correspond to that skill. Here’s a rundown:

Riverlands (fishing) — Lots of water, and fishing is actually viable, unlike the other farm maps. It also looks really nice!

 

Forest (foraging) — Forage items spawn on the west edge of the map, as well as renewable stumps. There is also a unique type of weed that spawns on the farm.

 

Hill-top (mining) — Lots of cliffs. There is a mining area to the southwest where ores and unique geode-bearing stones will spawn.

 

Wilderness (combat) — Plenty of farming space, but monsters come out at night.

 

Everything else in the patch should seamlessly integrate into your existing save files, but to play the new maps you’ll have to start a new character.

There’s a few more things I need to finish for the update, but it should be ready soon.

Thanks again to everyone I met at PAX for the kind words and suggestions!

-Ape

Ik kijk enorm uit naar de nieuwe keuzes boerderijland! :D

12 sep 2016 - 20:39

Mocht je het je afvragen, de titel klopt hoor! De Sims Studio heeft aangekondigd dat ze morgen een aankondigingstrailer voor De Sims 4: Stedelijk Leven gaan publiceren!

Ik ben behoorlijk nieuwsgierig!

excited Zoe Deschanel

 

😱 😍 😱 😍 😱

 

Ik ben ook extreem blij omdat ik vrij zeker weet dat "city living" of "stedelijk leven" betekent dat er moderne gebouwen zullen zijn, en wellicht ook appartementen of op zijn minst lofts? Dat is waar ik vanuit ga dan hè, neem het vooral niet te serieus! Maar ik ben momenteel bezig aan een City Living Loft (hoe toepasselijk!!) en ik ben van binnen aan het gillen van blijdschap op het moment!

Bekijk hier meer van mijn City Living Loft voortgang screens!

23 aug 2016 - 21:10

Krijg alles onder de knie! De Sims 4 Driedubbele Boostweek: Vaardigheden en Carrières is Live

Heb je wel eens alle vaardigheidsniveaus van je Sims willen verhogen, maar waren ze allemaal 'te moe om te schilderen' of 'te verdrietig om te trainen'? Of probeerde je die carrièreladder te beklimmen, maar had je Sim domweg geen talent voor klimmen? Maak dan maar plaats in je agenda volgende week want De Sims 4™ Driedubbele Boostweek: Vaardigheden en Carrières is nu live en gratis* voor alle spelers!

Dus, wat houdt dat in? Simpel: van 22 augustus 19.00 uur tot 29 augustus 19.00 uur kunnen je Sims hun vaardigheden drie keer zo snel verbeteren, of een driedubbele werkprestatieboost verdienen voor carrières uit de basisgame. Ze hoeven alleen Jasmine Holiday maar op te zoeken (of haar te bellen) om zeven ingame dagen een vaardigheid- of carrièreboost te krijgen. Je kunt dit zo vaak als je wilt doen gedurende deze periode zodat je je Sims voldoende tijd geeft om de top van hun carrière te bereiken, of genoeg vaardigheden op te doen om dat geweldig nieuwe boek te schrijven. Maar je kunt maar één boost per keer inzetten. Als je om een vaardigheidboost vraagt terwijl je al een carrièreboost inzet, wordt die boost geannuleerd.

De Sims 4 Driedubbele Boostweek: Vaardigheden en Carrières is nu live dus pak wat snacks en ga lekker zitten; het is tijd om je Sims een meester in alles te laten worden!

Wil je op de hoogte blijven van de nieuwste updates voor De Sims 4? Bekijk de updates voor het reactiesysteem van jaloerse Sims en kom meer te weten over de gratis oppasupdate.

*Je hebt alle updates en patches van de game nodig om te spelen.

Awww yes! Ik weet in ieder geval wel wat ik deze week ga doen! :D

7 aug 2016 - 22:00

ConcernedApe heeft een update gepost over Stardew Valley versie 1.1! Ik ben erg blij met het nieuws over Shane en Emily. :D

Hello,

I’d like to give you a little update on what I’ve been up to. As you may know, I’ve been working on version 1.1 (a more substantial content update) for quite some time now. It’s taking longer than I had hoped, for a few reasons. For one, I am working on the update entirely on my own. That’s the way I made the rest of the game, it’s how I like to work, and I think it would be a bad idea to change it at this point. Secondly, I have post-release “maintenance” duties that take time away from pure development. This includes writing emails, working on business stuff, trying to maintain a social media presence, doing interviews, and more.

However, to be entirely honest… the main reason the update is taking so long is that I was feeling very burnt out for a while recently, and my productivity went way down. Stardew Valley has consumed nearly every waking moment of my life for almost five years now, and I think my brain demanded some time away from it. I had taken a very small break (a few days) a couple months after launch, but it wasn’t enough. I know I said I felt refreshed, but I was lying to myself. I should have just committed to a longer break. Rather, I spent the last couple of months dilly-dallying, playing video games all day, surfing the web, and feeling guilty about the trivial amount of real work I was doing.

In truth, I’ve always had ups and downs, periods of intense productivity and energy followed by periods of low motivation. I’ve been this way for as long as I can remember. This time around did seem a little worse than usual, but I reminded myself that with the success of Stardew Valley, my life got very weird very suddenly. It’s probably normal to need some time to adjust. I’m not even sure if this recent funk was due to the sudden success, to my own volatile brain chemistry or simply a result of working too hard for too long without a break. Sometimes I forget that I am actually a human with the need to relax and have a little fun.

Whatever the cause, the good news is that I am now very productive again. I’ve accomplished more in the past week than I have in the previous few months, and I feel my usual level of energy and motivation. I am feeling very optimistic about the future.

Why am I telling you all this? I don’t even know, I just want to, it’s my style. I want to let you know that I’m still here and still at work, but I don’t want to craft some kind of story to fool people into supporting me. I want to tell you the truth and let you form your own opinion. Anyway, thank you for reading my message.

Here’s where I’m at on version 1.1:

  • Shane’s marriage stuff is completely finished.
  • Emily is 80% finished. I am working on her now and making rapid progress.
  • New farm buildings
  • A new upgrade option for your house
  • Ability to move buildings
  • New items and crops
  • More spouse behaviors

Still planning on doing:

  • Something I’m not ready to reveal yet, but will add more replay value to the game
  • more buildings
  • some more character events for non-marriage NPC’s
  • more bug fixes
  • ???

When will this be released? I’m not sure. I made a lot of estimates during the pre-release development of Stardew Valley and was always wildly off, so I’ve learned not to do that anymore. All I can say is that the update will be ready as soon as it possibly can be, and while I want to release it soon, I won’t compromise on quality to make that happen. As always, thanks for your patience.

In other news:

I am going to have a little booth at PAX West this year. If you’re going, make sure to stop by and say hi!

Multiplayer, console versions, and localizations are all in active development.

Thanks for reading!

-Ape

excited gif Emily Stardew Valleyexcited gif Shane Stardew Valley

13 mrt 2016 - 17:03

Voor de mensen die zich afvragen waarom ik de laatste tijd zo inactief ben, dit is waarom! Ik ben vorige maand bevallen van Quinn. Ik ben sindsien nogal bezig met herstellen (had zwangerschapsvergiftiging, en een baby in stuitligging, dus ik moest een spoedkeizersnede), en natuurlijk ben ik druk bezig met de baby.

(en nee, dit is niet mijn eerste baby. Hij heeft een grote broer :P)

13 feb 2016 - 01:27

EA heeft een aantal printbare Valentijnsdagkaarten, gemaakt, waarvan eentje met een Sims 4 thema. Ik vind ze allemaal leuk. Ik denk alleen dat ze nogal low-res zijn, dus als je ze daadwerkelijk gaat printen dan zijn ze waarschijnlijk wel wat pixelig. :P Maar ze zijn in ieder geval schattig!

Hier is ook een vouwbare variant:

Printable Sims 4 Valentine's Day card

Pagina's

Advertentie

Nieuwsarchief