PDA   PSP   Zoeken 

Gebruikersnaam
 Wachtwoord
 Onthoud mij

Ben je nog niet geregistreerd? Je kunt je hier inschrijven.
Als een geregistreerde gebruiker heb je diverse voordelen en kun je opmerkingen plaatsen onder je eigen naam.

Gasten
 Registreren
 Inloggen
 Wachtwoord Kwijt

MySimsNetwerk
SporeNetwerk
The Sims Zone
Juniorwood
WorldSims
Simprograms
Sims Galore
Sunset Valley Times
Simparool
Sims 3 Nieuws
DMS2C
Simlicious
The Sims Slovenija
SimCookie
Sims TR
SimsDomination
Alala Sims
Allemaal bekijken
10 sep 2010 - 01:23  • Regels • FAQ  •  Zoeken  •  Registreer  •  Log in om je PM's te bekijken  •  Inloggen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Vorige topic Printervriendelijke versie Log in om je PM's te bekijken Volgende topic

Auteur Bericht
Tarkus1975
Topic: Online spelen?!  PostGeplaatst: 25 mei 2010 - 08:13 #116176
Newbie

Status: Offline
Er wordt hier gesuggereerd dat je sims online kunt spelen is dat niet een beetje erg NEP?????
En als dat dan toch kan zou ik wel eens willen weten waar je dat dan kan vinden want dit is alleen een forum en info site.............en heeft niks te maken met online spelen?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Reageer met quote Naar boven
Jean
Topic: RE: Online spelen?!  PostGeplaatst: 25 mei 2010 - 08:48 #116177
Orka Mod
Ik kan je uit de droom helpen;

Online spelen kan in elk geval niet op SimsNetWerk, en voor zover ik weet behalve in The Sims Online ( eerste reeks ) ook niet in de andere reeksen van De Sims. ;)
Ik hoop dat je het nu snapt? :P

Regels | Forum FAQ | Mijn Profiel
Registreer je eigen nu op het leukste forum!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger  
Nefje
Topic: RE: Online spelen?!  PostGeplaatst: 25 mei 2010 - 09:58 #116178
Newbie

Ik neem aan dat je doelt op het The Sims Online subforum.
Als je hierin kijkt, dan zie je dat de geplaatste berichten al meerdere jaren oud zijn. TSO stamt namelijk uit de tijd van De Sims 1. Het was eigenlijk ook een soort Sims 1 maar dan online. Hiervoor moest je maandelijks betalen.

Het liep allemaal niet zo goed dus toen is het gestopt. Een aantal jaar later (in 2008) werd EA-Land geïntroduceerd. Dit was een ambitieus project van een aantal jonge fanatiekelingen bij EA Games om TSO weer nieuw leven in te blazen. Ditmaal hoefde je niet per se te betalen. Als je wel maandelijks betaalde, dan kon je een aantal extra's krijgen.
Dit ging een tijdje goed, maar uiteindelijk is dit ook stuk gelopen. Daarna is besloten om TSO nooit meer terug te halen.

Het is mogelijk dat men nog van gedachten veranderd, maar de kans dat The Sims Online ooit nog terugkomt acht ik zeer klein.

Maar misschien is het inderdaad wel handig om de omschrijving van het subforum te veranderen of het subforum helemaal (tijdelijk?) te verplaatsen/verwijderen.
Het kan inderdaad valse verwachten creëren. Aan de andere kant zijn de berichten zo oud, dat waarschijnlijk weinig mensen zullen verwachten dat TSO nog bestaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht  
Rosana
Topic: RE: Online spelen?!  PostGeplaatst: 25 mei 2010 - 15:15 #116179
SNW Webmiss
Wij suggereren dat helemaal niet. Als je goed zou rondkijken zou je TSO zien, en dat is het enige wat je online KON spelen. Dat is inmiddels gesloten. Maar dat is dan nog geen reden om zulke dingen te roepen. Vind het allemaal een beetje een aanvallende toon waarop je post. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Overigens kun je MySims op de PC wel online spelen met vrienden.

Dus het is nog altijd geen leugen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage  
Posts van afgelopen:     
Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Vorige topic Printervriendelijke versie Log in om je PM's te bekijken Volgende topic

Ga naar:  
Tijden zijn in GMT + 1 uur

FAQ  • Regels •  Zoeken  •  Registreer  •  Log in om je PM's te bekijken  •  Inloggen

Copyright © 2000-2010 Rosana Kooymans, SNW (SimsNetwork/SimsNetwerk)
Trademarks are the property of Electronic Arts Inc. and its licensors. Game content and materials copyright Electronic Arts Inc. and its licensors. All rights reserved.

Click Here to Visit DMS2C top 100 Sims 2 sites!